Uutiskirjearkisto > Uutiskirje 3/2015

Iloa, leikillisyyttä ja luovuutta kieliin – Kielirikasteisen opetuksen ja kasvatuksen tapoja ja malleja omaan työhön ja työyhteisöön

Oulun yliopiston täydentävien opintojen keskus TOPIK ja Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuuripalvelut tarjoavat yhteistyössä Oulun opettajille ja kasvattajille avaimia kielirikasteisen opetuksen kehittämiseen.

Kielirikasteisen opetuksen ja kasvatuksen avaimet (4 op) starttaa loppusyksystä 2015 kutsukoulutuksena Oulun kaupungin perusopetuksen ja varhaiskasvatuksen henkilöstölle. Koulutuksen tavoitteena on löytää sopivia kielirikasteisen opetuksen ja kasvatuksen tapoja ja malleja omaan työhön, työyhteisöön ja jopa yli työyhteisörajojen.  Koulutuksessa pohditaan myös miten rakennetaan monialaisia oppimiskokonaisuuksia kielirikasteisen opetuksen ja kasvatuksen elävöittämiseksi.

Hyvä Oulun kaupungin luokanopettaja, kieltenopettaja ja lastentarhanopettaja: Tartu tilaisuuteen ja liity joukkoomme. Otetaan yhdessä askelia kielirikasteiseen opetukseen ja kasvatukseen!

Koulutuksen antia tallennetaan blogiin, joka avataan myöhemmin syksyllä. Seuraa TOPIKin Facebook-sivuja, joilla kerromme blogin avaamisesta!

Lisätietoja:
Sirpa Kova