Uutiskirjearkisto > 2/2018

UUSI LUKUVUOSI, UUDET TILAT, UUDET KOULUTUSMALLIT JA UUSI ILME

Lukuvuosi 2018-2019 käynnistyi täydennyskoulutuksen osalta monilta osin uudistuneena perinteisiä opetusalan täydennyskoulutuksiakaan unohtamatta. Linnanmaan kampuksen kehittämisen myötä täydentävien opintojen keskus sai remontoidut tilat ja ensimmäistä kertaa yksikkömme historiassa koko henkilökunta on nyt samoissa tiloissa.

Opetusalan täydennyskoulutustarjonnassa on mielenkiintoisia tutustumisen arvoisia uusia toteutusmalleja. Opetushallituksen rahoittamissa 15 opintopisteen koulutuskokonaisuuksissa kehitetään matematiikan opetusta, luku- ja kirjoitustaidon opetusta sekä johtamistaitoja. Ensi vuoden aikana koulutuksista jalostetaan myös avoimia MOOC-toteutuksia.

Kevään ja kesän aikana uudistimme myös täydennyskoulutuksen ilmettä. Löydät kurssitarjontamme ja asiantuntijamme uusituilta, aikaisempaa visuaalisemmilta verkkosivuiltamme:

www.oulu.fi/taydennyskoulutus

Mikko Ojala