UUTISKIRJEARKISTO > KEVÄT 2017

SUJUVA: Vahvuudet, unelmat, tulevaisuus!
–seminaari 25.8.2017

Vahvuudet, unelmat, tulevaisuus! –seminaari 25.8.2017Sujuva opintopolku lukiolaisesta akateemiseksi asiantuntijaksi –hankkeen  Vahvuudet, unelmat, tulevaisuus! -seminaari 25.8.2017.

Sujuva –hanke järjestää ohjaus-teemaan liittyvän seminaarin Oulun yliopistolla 25.8.2017. Seminaarissa laajennetaan hankkeen omien tulevaisuusohjauksen kokemuksia yhteistyökumppaneiden ja huippuasiantuntijoiden esityksillä ja työpajoilla.

Päivän aikana saadaan uusia näkökulmia ja toimivia työkaluja mm. vuorovaikutustilanteisiin, hyvän huomaamiseen, vahvuuksien käsittelyyn, unelmien työstämiseen, nivelvaiheiden ohjaukseen ja opiskelijoiden tulevaisuuden suunnitteluun.

SujuvaSeminaari soveltuu kaikkien kouluasteiden opettajille ja opinto-ohjaajille. Myös muut nuorten kanssa ohjaustyötä tekevät ovat tervetulleita!

Katso ohjelma tästä linkistä ja ilmoittaudu viimeistään 17.8.2017.

Tilaisuuden järjestää Oulun yliopiston Täydentävien opintojen keskuksen ja Lapin yliopiston Sujuva opintopolku lukiolaisesta akateemiseksi asiantuntijaksi –hanke.

Teija Mikkilä

Oulun yliopisto Täydentävien opintojen keskus